Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 1 juni 2011

Tandis

Jag hade glömt hur fantastisk min tandhygienist är. Jag fick en stor kram och så ett "Wilda Mathilda!" (jo, mitt alias alltså). Hon känner ju ett par som gjort ÄD och hon har även kikat på min blogg. Det är en fröjd att gå till henne!
Ett stort grattis fick jag och hon var så uppriktigt glad för min skull att jag fick tårar i ögonen när jag satt där. Hon är helt underbar. Ååååh, vilken medmänniska!!

Efteråt gick jag och köpte mig två bh:ar med kupor som passar till meloner känns det som. Men det är väl bara att finna sig. Undrar när jag törs köpa kläder till Mini? Det får nog vänta ett bra tag till. Här tas inget ut i förskott, inte.

Jobbdags igen.

kram

4 kommentarer:

  1. Njut av alla kroppsliga förändringar!!

    När mini är ute så lovar jag att komma med stort paket med bebiskläder :-)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. jodå - klart att du vågar handla - om nu nåt skulle gå fel (gud förbjude) så blir du inte mer ledsen av en hög med bebiskläder- det är en fis i rymden - köp drömkläder och bebisfiltar redan nu och gläds åt att mini finns
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack, Längtan67! Du är välkommen utan bebiskläder också så klart! :o)

    Tack, Anonym! En fis i rymden, hahahahaaa! Ja, det har du nog faktiskt rätt i. Får se när jag tar mod till mig. :o)

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Jag som strulade nyss, tänkte jag skulle få till det med min nya blogg som avsändare ;)

    Försöker igen :)

    En bra tandläkare är superviktigt! Skulle inte byta min för allt i världen :)

    Köp kläder när det känns rätt, annars kommer du nog bara noja dig ännu mer.

    Ha en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera