Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 20 juni 2011

Måndagspresent!

Finaste, finaste M!
Idag när jag kom hem så stod han och lagade mat. På bordet låg ett stort paket. Till mig och Mini och Fina M också.



Han har köpt kameran vi pratat om! Nu är jag dönervös och uppspelt! Jag ska få lära mig att ta fina kort! Så galet spännande! Pirr, pirr...

Väskan ser ut för övrigt som en halv bh passandes ett av mina enorma bröst nuförtiden.

Mini, vi ska ta massor av fina bilder på dig när du kommer! Jag ska bara lära mig först...

KRAAAAM!

8 kommentarer:

  1. Men åååh, vilken underbar överraskning =)!!!Välinvesterade pengar!!! Du kommer ta superfina kort med den. Både du och M =).

    Ha en fin kväll.
    Kramar/
    Luiza (www.mellanhoppochfortvivlan.blogspot.com)

    SvaraRadera
  2. Tack! :o)
    Önskar dig detsamma!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar överraskning!! Den är du väl värd :o) Kram

    SvaraRadera
  4. Åhh en likadan som mig :) Den är grym :)

    SvaraRadera
  5. Tack, Smulan!
    Schysst, Äggmadame! Nu jäklar ska här fotas!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig present! Det är sååå mycket roligare att fota med en riktig kamera. Tänk så fina mag- och Minibilder ni kommer att kunna ta nu.

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Åååh, tack finaste Kalimero!

    Kraaam!

    SvaraRadera
  8. Gud vad jag skrattade åt jämförelsen med din BH-storlek!! :-) :-) Kul md sådan överraskning! Dessutom otroligt roligt att läsa att du mår bättre och att du inte är så trött längre. Vad gäller väntan ska du se att dt snart kommer att kännas som att dt går för fort - början är längst (förutom sista veckorna) Har du köpt Lennart Nilssons bok än? Den är toppen, men bäst för början!!

    Trevlig midsommar på er. Kram

    SvaraRadera