Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 4 juni 2011

Ockelbo

Alltså, jag älskar normalt att ligga och lata mig i solen men nu blir jag så trött att det bara inte går. Jag ligger inne och flämtar...

Vi tog en tur (2 timmar dit...) till Ockelbo idag. Jag ville se Wij Trädgårdar så vi åkte dit. Besvikelse. Det var inte så stort som jag trodde och inga blommor blommade. Och enda lunchen de hade var en kladdig buffé med undermålig variation som kostade 159 degos. Med varsin äppelmust till så gick lunchen på 400 spänn! Yeak!
Jag var dessutom så trött att vi var tvugna att lägga oss på en bänk och sova en stund. Eller, jag sov och Fina M studerade molnen.
Men nu har vi i alla fall varit i Ockelbo...

Solkramar!

2 kommentarer:

  1. Fy vilken besvikelse! SV: Jag kommer läsa din blogg varje dag och kommentera, så du blir inte av med mig för att bloggen har sommarlov ;o) Kram

    SvaraRadera
  2. Pew! Nu känner jag mig lugnare igen. :o)

    Kram

    SvaraRadera