Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 29 juni 2011

Vecka 13 och ett tips

Idag går vi in i vecka 13! Jippiiii!!
Och tänk vad kul att det där fladdret igår skulle kunna vara Mini! Det tänkte jag inte på. Det känns lite tidigt men det kanske det inte är alltså? Nu vill jag bara känna det igen för att känna efter lite mer liksom.

De där två kilona jag trodde att jag gått upp var nog bara allt onyttigt över midsommar som spökade. Nu är jag tillbaka på +1 kg igen. Och jag känner mig inte lika uppsvälld som de senaste dagarna. Faktum är att jag känner mig väldigt normal. Jag sov knappt middag efter jobbet igår heller. Det blev bara lite slumrande/vila.
Brösten ömmar igen men inte lika mycket. Det gör inte galet ont bara lite ömt.

Förresten, de som har svårt att kommentera på bloggar uppmanas tydligen att installera Google Chrome. Då ska det fungera!
Hittade den infon hos In Vitro. Tack för tipset!

Kramas i solen!

3 kommentarer:

  1. Jag installerade Google chrome på hemdatorn just pga blogspot för ett par veckor sedan.

    Men på jobbets dator kan jag inte installera några program själv så därför blir det bara anonyma kommentarer ifrån mig dagtid.

    Dina

    SvaraRadera
  2. Grattis till vecka 13 :-)!

    Jag har installerat Google Chrome, men problemet är samma :-(. Har du gjort något annat förutom installationen?
    Kram
    "Tonci"
    http://vivillockshabarn.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Ahaa!
    Tonci, jag har inte haft något problem så jag har inte installerat något. Vad jag vet... Använder bara Apple så då går det mesta automatiskt när det gäller uppdateringar.

    Kram

    SvaraRadera