Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 12 juni 2011

Helg

Vilken helg! Igår var det kalas hos svärfar som blev kanonglad över cykeln han fick i present. God mat, tårta och släktingar. Full rulle. Vi hade valt att bo på hotell så att vi slapp trängas med alla. Ett misstag. Traktens raggare hade bilracing hela natten på gatan utanför vårt rum...
Idag har vi varit hos svärmor hela dagen. Det är intensivt eftersom hon har Alzheimer. Jag blev så klart galet trött mitt i allt så jag fick sova middag som vanligt. Förmodligen kommer jag att sova i bilen hemåt också tack vare hotellnatten.

Imorgon är det äntligen dags! Vi får se Mini.

Kram

9 kommentarer:

  1. Fy vad drygt med streetrace utanför fönstret, speciellt när man är så trött som du! Kram

    SvaraRadera
  2. Nä, va tråkigt att du inte har kunnat sova, vi behöver ju verkligen våran sömn mer än någonsin nu! Va spännande att du får se Mini imorgon :) Lycka!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Att se Mini = Lycka och glädje! :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ha en bra dag imorgon....
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh - sov gott inatt och allt gott imorgon! Önskar er en lyckodag!

    SvaraRadera
  6. Lycka till i morgon!

    Krrraaaam!

    SvaraRadera
  7. Tusen tack allihop! :o) Nu är jag dödstrött!

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Det här börjar likna rena rama thrillern, blandat med drama och komedi... Jag dör av spänning :-) Förstår att du längtar, jag längtar efter att läsa dina inlägg - det räcker :-D

    Har själv spenderat helgen med avslutning för "lill-flickan" (11år) där jag stötte ihop med en mamma i min ålder (40+) med magen i vädret... Hon har ny relation med yngre man utan egna barn - snacka om att avundsjukan tog över min kropp. Sedan husvisning som vi hoppats mycket på och som blev en besvikelse igen.... Trots allt mysig lunch vid Mälaren i solen. Men hos frissan senare på em kom tårarna... Jag LÄNGTAR efter att något ska lösa sig för oss - medan jag väntar på det följer jag ert liv med stor spänning och förväntan. Kramis

    SvaraRadera
  9. Lycka till imorgon!!

    Stor kram!

    SvaraRadera