Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 3 juni 2011

Välkommen och grattis

Jag vill börja med att tacka för de awards jag fått. Otroligt vänligt! Jag väljer dock att vara en sån som bryter trenden och inte skicka dem vidare. Jag skickar all universums lycka till de som behöver istället.

Nu vill jag välkomna tre följare som faktiskt hängt här ett tag nu. Jag har bara inte tagit mig tiden att säga VARMT VÄLKOMMEN!! Jag riktar mig så klart till Denise, Cecilia och Single Mother by Choice. Såååå kul att ni hänger här!
Och eftersom det varit lite mycket för mig den senaste tiden så ber jag om ursäkt om jag missat att välkomna någon. För ALLA är så hjärtans välkomna så ni anar inte!

Och till sist till något annat jätteviktigt: tävlingen!
Vem blev den lycklige vinnaren av en trisslott? Jo, det blev faktiskt en kille (vilket inte är så vanligt eftersom det inte är så många killar som hänger här på bloggen även om jag VILL att det ska vara fler killar här). Roger! Grattis, grattis! Du gissade rätt på att det var ett pickande hjärta där inne. Lotten kommer med posten.

Krama en kompis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar