Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 28 september 2010

2800

2800 besökare! Bra jobbat för en anonym blogg, hihii!

Smärtorna har släppt helt nu. Skönt.
Och nu är det ett blodigt syndafall som gäller. Sköterskan på AVA varnade mig för att mensen kunde bli lite mer och värre än vanligt så det känns "normalt" nu.
Imorgon kan jag jobba igen.

Vilken jobbig dag! Trots att jag mest legat i sängen.
Nu längtar jag bara innerligt efter min man.

kram

3 kommentarer:

  1. Läste att du sökte efter min blogg =) Vad smickrad jag bli.
    Jo, den finns kvar, men den är låst pga skitkastning i kommentarerna =(( Vill du ha en inbjudan för att komma in?? Då måste jag få din mailadress.

    Kramizar

    SvaraRadera
  2. Du, jag såg nu att du har en mail adress i din "välkommentext" Jag skickar en inbjudan dit, så kan du titta in till mig =)

    Ha en fin kväll
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Tack! :o)

    Tråkigt med tramsigheter i kommentarerna. Så otrevligt! Bra att du låste den.

    KRAM

    SvaraRadera