Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 24 september 2010

Humör

Usch och fy, vad jag är på dåligt humör! Och klockan är bara morgonstund ännu.
Jag tror att det är ren frustration som får mig att ni så här. Igår eftermiddag ville jag bara gråta.
Jag hoppas VERKLIGEN att jag är gravid för det här med att ruva är absolut inte min grej. Osäker, otålig, velig, rädd, trött och med tankar som spinner i 180. Gaaah!
Imorgon är det äntligen dags. Jag ska köpa ett test till så att jag kan dubbelkolla resultatet.

Kramar till alla

4 kommentarer:

  1. Förstår frustrationen. Jag håller både tummar och tår i morgonbitti. Hoppas!!!
    Ha en bra dag, så gott det går.
    Kramizz

    SvaraRadera
  2. jag håller tummarna...
    känslig

    SvaraRadera
  3. Tack fina du! Snart är det din tur! :o)

    KRAM

    SvaraRadera