Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 29 september 2010

Mycket nu

En lång dag igen. Hektiskt på jobbet då vi är i slutet på ett lååångt projekt. Det är nu allt ska klaffa. Och sen studier hela kvällen.
Jag måste erkänna att jag trivs med att ha mycket att göra just nu. Då går tiden lite fortare och vi närmar oss ett andra ÄD-försök lite fortare. Steg ett blir på måndag när vi ringer AVA och pratar med läkaren igen.
Och nästa vecka börjar jag träna igen. Jag höll upp lite under ruvartiden och nu har jag ingen tid. Fokus på känslorna och jobbet har gått före. Det ska bli sååå härligt att börja röra på sig igen!

Kramas ikväll

2 kommentarer:

  1. Jag har kört mitt första pass nu och man blir så glad.

    Väntan är vidrig. Men man får leva och försöka ha roligt under tiden :D

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Grattis! Första passet avklarat!
    Ja, man blir verkligen glad. Längtar till nästa vecka...

    Kram

    SvaraRadera