Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 5 september 2010

Fyra dagar kvar

Fyra dagar kvar... För att få tiden att gå ska jag träna idag, på måndag och på tisdag. Träning sätter fart på blodomloppet. Med tanke på att det inte bara är slemhinnan som ska vara tjock utan det ska även vara bra blodförsörjning till embryot, så måste träning vara idealiskt inför ÄD. Tänker jag.
Och så är det aldrig fel att får hjärtat att pumpa lite också, för ålderns skull.

Idag känner jag lite i magen. Det är som en slags "mini-mensvärk". Men väldigt liten sådan, men den finns där. Det är absolut inget att oroa sig för misstänker jag men jag ska fråga på AVA vad det beror på. Alltid lär jag mig något.

Idag ska förrådet färdigställas också. Tjohooo!

Kram i solen

2 kommentarer:

  1. Vilken spännande vecka ni har framför er nu! Hoppas verkligen att allt går enligt plan. Följer dig noga och håller tummarna :)

    SvaraRadera