Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 30 september 2010

Långtidsräkning

Bästa sättet att se fram emot något när jag väntar, är att räkna ner. För vänta är något man får göra när man gör ÄD nämligen. Vänta. Hela tiden.
Just nu väntar jag på att det ska bli måndag så att jag får ringa AVA. Om jag räknar bort idag (som i och för sig bara har börjat) så är det bara tre dagar kvar dit. Fredag, lördag, söndag och sen dag noll, måndag. Nedräkning. Ständig nedräkning.
Jag längtar till den längsta nedräkningen. Den som pågår i 40 veckor.

Idag ska jag försöka att hinna med att ringa gyn och ställa lite frågor.

Kram

2 kommentarer:

  1. :)

    Ja, väntan..Jag hoppas du får vänta dina fyrtio veckor väldigt snart. Det kan vara litet ensamt och vänta själv så jag kan försöka vänta med dig:)
    *hjälpsam*

    *skojar*

    Ha en fin fin dag i solen idag!

    SvaraRadera
  2. Ååh, vi kan gå parallellt och vänta!

    Kram

    SvaraRadera