Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 21 september 2010

Mango

Jag är galet trött. Varje kväll somnar jag klockan 9 ungefär. På soffan. Sanslöst! Och nu sitter jag här och gäspar igen.

Måste klargöra min nedräkning för jag vet att den är lite...erhm...egen.
Jag vill att det ska vara så få dagar kvar som möjligt till TD. Så jag räknar hur många morgnar det är kvar helt enkelt.
På lördag är det noll morgnar kvar för då testar jag.
På fredag är det en morgon utan test.
På torsdag är det en morgon utan test. Det blir två morgnar utan test.
På onsdag är det en morgon utan test. Det blir tre morgnar utan test.
Alltså är det tre morgnar (dagar) kvar. Toklogiskt, ju! Hehehee.... Men så tänker jag i alla fall.

Jag har kommit på att jag kan köpa en övermogen mango och se om den också smakar vodka. Som ett "minitest" istället för en sticka. Som ett empiriskt litet hemmatest i väntan på bättre tider. Som ett tidsfördriv så att jag kan spekulera ännu mer! Hahahahaaa!



Imorgon smäller det! Då köper jag mango.

Fruktiga kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar