Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 7 september 2010

På väg

Så där, ja! Nu ligger vi i hytten och glor på tv. Vi är äntligen på väg. Jag kan inte beskriva med ord hur bra det känns.
Och så började jag med Progesteron imorse. Inget kladd än så länge men det beror nog på att jag satt i bilen direkt efteråt. Sen satt jag på jobbet i någon timme. Så det verkar som att så länge jag är relativt stilla så händer det inte så mycket.
Kom bara ut lite när jag gick på toa.



Vi är på väg.
Äntligen.

Kram

1 kommentar:

  1. Det ska stanna inne :) ta det luugnt med runt-uppe.
    Viktigt att det stannar inne. Så du får i di lagom mängd och inte för litet. *tjatmoster*

    <3 <3 du kan säkert surfa på någons annan nät om du har tur :D

    SvaraRadera