Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 3 september 2010

Omräkning!

3 dagar kvar till nästa vecka men nu spelar det ingen roll längre. För på onsdag t.o.m fredag smäller det!! Tjohooo! Nu händer det. Nu blir det verklighet. Nu är det upp till bevis. Det måste fungera!

7:30 imorse ringde AVA. Nu gäller följande:
- Jag fortsätter med Progynon som vanligt (3 ggr om dagen).
- På tisdag tillkommer Progesteron (vagiatorer) 2 ggr dagligen
- På tisdag kväll tar vi båten över.
- På onsdag morgon lämnar maken sitt bidrag (några timmar senare bildas början till en bebis!)
- På fredag kl 12 blir det ET!!!

Därför påbörjas härmed en ny nedräkning. 6 dagar kvar.

Åååh, låt det fungera!

May all f-ing forces be with us.

Kram

3 kommentarer:

  1. håller tummarna för dig
    känslig

    SvaraRadera
  2. :)

    Progesteron ghuckigt :D

    Åh, så kul att det närmar sig.
    Jag längtar tills jag får syssla med Progesteronet med men det är muschigt.

    Litet tips:
    Köp trosskydd.

    Hett tips allra ödmjukast:
    Ligg ner 20 minuter efter att du tagit dom. De rinner ut om du reser dig innan 20 minuter och fungerar inte lika bra då. Så ställ klockan på 20 min innan du ska upp.

    SvaraRadera
  3. Tack, känslig! Tusen tack!

    Och tack för tipsen, Jenny! De lär nog behövas om jag förstått allt rätt...

    kram på er

    SvaraRadera