Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 19 september 2010

5 dagar kvar

Tidig morgon. Fina maken ligger brevid och snusar. Det är tyst, tyst överallt. Skönt.
Vi åt middag på stan igår. Jag har velat äta på en restaurang som heter Kungsholmen men aldrig kommit till skott så maken hade bokat bord där. Ååh, så gott det var! Njöt till fullo. Och de hade Carlsberg Non-alcoholic som jag tycker är urgod så jag tog en sån också. Efteråt satte vi oss i deras bar, Orangeriet (som för övrigt också har en av de snyggaste hemsidorna jag sett), och bara hängde i en stor fåtölj. Orangeriet är just nu mitt favvo-hak. Bra musik och slappt ställe.
Jag blev dock trött så vi var hemma tidigt. Urbra kväll!!

5 dagar kvar. Inte långt kvar nu.
Igår hade jag ont i brösten igen. Hoppas att det bara beror på en sak!
Kom att tänka på hur jag spekulerade om hur det skulle kännas just när embryot blivit insatt. Spekulationerna stämde! Så kändes det de första dagarna.

Nu ska jag fortsätta att njuta av tystnaden och läsa en tidning.

Morgonkramas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar