Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 22 september 2010

Tomt

Nu är det bara två testfria dagar kvar!!

Idag känner jag inte heller något. Kanske lite, lite, liiite spänning i nedermagen. Men det kan lika gärna vara inbillning. Misstänker starkt att det här inte har gått vägen.
Förresten tänkte jag på det här med små obetydliga blödningar. Det verkar vara mer en regel än undantag när det gäller ÄD. Överallt verkar det som att de som fått plus också haft någon liten blödning innan. Jag blir avis. Jag har ingen blödning och kommer det en lär det väl vara mens... Ja, jag har tappat sugen idag. Spekulerandet (mitt egna alltså) tar kål på mig så jag borde verkligen sluta med sånt.
Bara vänta.

Lördag, kom fort.

Kram

6 kommentarer:

  1. Kolla vår tråd. Kram Wallan

    SvaraRadera
  2. W:

    Det finns inga regler när det gäller blödningar, eller graviditeter.
    Allt kan vara normalt för en graviditet.
    Det finns inga regler alls. Tro mig.
    Man kan blöda och allt är normalt, man kan också inte blöda och det är normalt.
    Jag är ett bevis på det.
    Jag har värkar utan förlossning.
    Förlossning utan värkar. De tror att det onda jag hade var från tappen inte livmodern. Vattenavgång utan födsel. Livmoder öppnas på en timma istället för tolv.

    Det finns inget du kan gå på.
    Bara rösten i ditt hjärta, vännen.

    Jag blödde vissa grav, andra inte.
    Med Leia blödde jag och det skulle ha gått om det inte var för infektion.med Linnea blödde jag inte.Det skulle ha fungerat om det inte hade varit för infektion.

    Det betyder inget.
    Det som betyder något är att du är trött och har konstig smak på mango. Det är bra.
    Jag såg en bild på en kvinna idag. Ni är lika.
    Hon fick just barn. En flicka. Jag tog det som ett tecken och tänkte: W, ska få en tjej som hon kan ge namnet Lilly.

    Nu ryser jag, vilket betyder att det är sant.
    Det kommer gå. Har jag fel så får du slå mig hårt.

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. W: Just ja, jämför inte din graviditet med någon annan. Allas är olika.

    Så kan man säga på ett snabbare sätt :)

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna för dig!

    Kram Tabasco

    SvaraRadera
  5. Tack J för fina och stöttande ord!!
    Jag brukar inte jämföra mig med andra så att göra det nu är ju faktiskt riktigt knäppt. Slutar med det genast! Och mina spekulationer också. Jag blir bara knäppare då...
    Så tack!!

    Och miljarders tack, Tabasco! Hoppas att allt är väl med dig.

    Kram, kram, kram

    SvaraRadera