Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 2 september 2010

Siande

Hektiskt dag men trots det så smet jag tidigare från jobbet för att gå till Dr Ma. Sista gången och jag måste säga att det känns ganska skönt. Det kostar en förmögenhet. Men det fungerar.
När jag var hos gyn så visade hon att det fanns folliklar (äggblåsor)! Jag tror att det är akupunkturen som har bidragit till dem. Sen är väl frågan om det finns ägg i dem... Men det behöver jag inte fundera på just nu för nu är det ÄD på gång. Tjohoo!

Jag kan inte nog betona hur mycket jag längtar till imorgon. Då får vi veta när AVA tror att det blir äggplock. Det är ju faktiskt sjukt spännande!

Läste förresten mitt horoskop:

"If you are attached but have not been able to conceive a baby, Pluto will help with that too after September 14. From then until April 2011, your chances of a pregnancy will improve (whether you are the one to carry the baby or are the woman's partner), so keep those dates in mind."


Jag kommer att ha TD (testdag) efter den 14/9, hahahaaa!

"I am especially encouraged by the fact that Mercury, your ruler, will be in perfect angle to Pluto from your house of new love, children, and creativity, showing that all these areas will shine for you with just a little effort on your part."

Låter bra. Nu tror jag på horoskop. Det bara MÅSTE slå in!

Ja, sånt roar jag mig med medan jag väntar... imorgon får vi besked.

Glöm inte att kramas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar