Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 1 september 2010

Vila

Så trött, så trött... Vilken otroligt lång dag. Och jag vet att den närmaste månaden kommer att bli lång. Både jobbmässigt och privat. Det enda jag ska fokusera på är att inte stressa. Dels tror jag inte att det är bra för det lilla embryot och fostret och dels så är det inte bra för mig hur som helst. Men det blir intensivt framöver så jag tänker inte boka in någonting på helgerna. Ska bara andas då. Och hoppas.

Det blir en bra natt med tung sömn.

Godnattkramar till alla

2 kommentarer:

  1. jag är så stressad ..har varit i 4 veckor...sen kollegan är sjukskriven...snart kommer jag få stroke...
    käsnlig

    SvaraRadera
  2. Åååh, du MÅSTE ta det lugnt. Så gott det går!!
    Kram

    SvaraRadera