Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 4 september 2010

Erfarenhetsdelning

Ligger nyvaken i sängen och tänker att vi bara har fem dagar av väntan kvar. Efter det kommer en längre väntan men framförallt så kommer oron. Jag vet ju att IVF-behandlingar ger högre risker under graviditeten så jag kommer att vara orolig ganska ofta tror jag.
Det är ju alltid bra att höra om någon annans erfarenheter kring det här, och gärna någon som det gått bra för, så jag kikade in på Veronicas blogg. För henne är det dags att förlösa idag men hon fick blödningar och besvär första veckorna. Jobbigt! Men bra för mig att veta. Då kanske jag inte får panik på en gång om det händer mig...

Idag ska jag ändra hotellet vi bokade. Och boka båtbiljett så klart!

Kramas! Basta!

2 kommentarer:

  1. Hej igen Wilda Matilda!!!
    Har varit helt borta från allt detta under sommaren. Men otroligt roligt att det är på G för er!! Blir så glad för er skull!!
    Håller alla tummarna för er under nästa vecka.
    Kramar i mängder

    SvaraRadera
  2. Heeeej Längtan!
    Tack!
    Såååå roligt att se dig här! Hoppas att sommaren varit strålande för dig.
    Och hoppas på din tur snart.

    Kraaam

    SvaraRadera