Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 21 september 2010

Noll

Ok, det här är ingen politisk blogg så jag ska sluta älta om SD. Men min ståndpunkt är i alla fall utredd nu. :o)

Idag är det 3 dagar (morgnar) och jag känner ingenting idag. Inget molande, inga ömma bröst. Jag har redan börjat planera när vi kan åka till Åbo igen. Undrar hur länge vi behöver vänta för ett nytt försök? Jag måste säkert få en mens emellan. Synd kan man ju tycka eftersom slemhinnan ju redan finns där. Kan man inte bara pluppa in ett nytt embryo när slemhinnan ändå finns där liksom? Men så funkar det väl inte misstänker jag...

Som sagt, idag känns det inget. Jo, det känns som status quo. Noll och ingenting. Suck.

Kram

5 kommentarer:

  1. Deppig dag?

    Upp med hakan,*ger en kram*

    Det vanligaste de första dagarna är att man kanske bara får just smakförändringar.
    Resten kommer efter ett par veckor.
    Ta inte ut tråkigt i förskott-då måste du i sämsta fall gå igenom det två gånger.

    Jag tror att du är gravid, smaken är det för mig som ändrats först- det tog bara en vecka eller nåt.

    Så jag vill att du ska vara glad, önska, hoppas och tro , men ibland behöver man vara ledsen med. Så jag vet inte om jag ska försöka dra upp dig till glad eller om jag bara ska trösta och vara med dig i det ledsna.

    Alternativet är att du köper ett test.
    Då vet du men å andra sidan kan det ju visa minus fast du är plus. Därav alla väntedagar fram tills TD men det vet du.

    Det känns bara som att jag vill ge dig bra känslor och ord som får dig att må bra/bättre men jag är som en badboll i tankarna :) *vemodig och tom-bara luft*

    SvaraRadera
  2. Fina du! Tusen tack!
    Dina ord räcker, det spelar ingen roll om det är glada tillrop eller ledsamt stöd. Det är bara skönt att få support, vilken som, ibland.
    Ska nog krama extra på maken idag så känns det nog lite bättre.

    Kramar i mängder

    SvaraRadera
  3. Jag kände ingenting i brösten, det kom rätt sent typ v 8. Vi kastar inte in handduken här inte. Den har bitit sig fast until we are poven wrong! Vi skriver jag men det är för att vi håller tummarna. Stor kram! Wallan

    SvaraRadera
  4. Jag kan tänka mig hur nervöst kan du vara,snart sitter jag i din stis..men tänk bara positivt..jag känner på mig du har en liten...
    kram känslig

    SvaraRadera
  5. Tack på er!! Fina ni!
    Jag börjar bli galet nervös! Nästan så att jag inte vill testa på lördag, haahaa!

    Ja, det där med brösten ska ju liksom komma senare så det är nog bara hormontillskotten jag tar.

    Äsch, fasiken. Jag ska nog inte tänka och spekulera så attans mycket. Lördag it is...

    Gaaaaaaah! Jag blir knäpp.

    kram

    SvaraRadera