Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 13 september 2010

Icke-väntan

Vilken dag! Full fart sedan imorse! Men det är bara bra. Då går tiden fortare de 11 dagar som är kvar till testdagen...

Idag har det spänt lite konstigt i nedermagen (ok, det betyder livmoder från och med nu). Det ilar liksom. Och så har jag lite ömma bröst. Tyvärr så betyder inget av dessa tecken någonting för det kan lika gärna vara hormonerna jag tar som gör allt detta. Väldigt irriterande.
Jag har nog ALDRIG känt efter så mycket någonsin. Och i ärlighetens namn så har jag aldrig, innan vi påbörjade alla dessa in vitro-behandlingar, stirrat på min urin så mycket som under behandlingarna. All denna väntan på mens. Eller icke-väntan på mens.

Just nu är det icke-väntan på mens som gäller. Det är bara nedräkning.... Huga!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar