Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 5 april 2011

Bra händelser

Tre bra saker:

- Fina M har skickat ett underbart och kärleksfullt sms.
- Jag fick det samtidigt som jag bokade en tandläkartid åt honom (vilket han förmodligen kommer att strypa mig för att jag gjort så om jag inte skriver här ikväll så vet ni... ;o) ). Nu känner jag mig inte så snäll och kärleksfull tillbaka, men ganska rolig.
- Jag har fått en gammal tandlagning utbytt så nu känner jag mig i alla fall hel i munnen.

kram

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag med andra ord!!

    kram på dig :0)

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Ja, jag försöker allt jag kan. :o)

    kram på dig med

    SvaraRadera
  3. Det är bra att besöka tandläkaren för att se hur det står till. Så du gjorde en bra sak.

    Det var nog en bra dag som du har haft.

    SvaraRadera