Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 30 april 2011

RD8

Det är vår. Det märks dels på väder och Valborg men också om inte annat på min läsarstatistik. På tredje plats av de mest lästa inläggen jag gjort ligger nämligen inlägget "Magnolia", som för övrigt är ett ganska meningslöst inlägg. Jag gissar att det är så här års man vill ha sin magnolia och letar efter mer info om den. Vilken besvikelse att leta info om en växt och hamna på en blogg där en tjej skriver att det är den vackraste blomma hon vet, hahahaaa!
Men nu har jag i alla fall planterat en magnolia vid förrådet.

Idag känner jag ingenting heller. Igår tänkte jag att jag kanske är gravid men idag tvivlar jag. Ok, dagen har knappt börjat men ändå. Men jag hinner väl ändra mig och känna efter tusen gånger till...
Förresten drömde jag att ett ägg som låg hemma plötsligt kläcktes och blev en höna. Jag drömde också att jag helt plötsligt spydde upp flera små ägg som det kom ut en massa söta kycklingar ur. Men själv kände jag mig bara tokäcklig i munnen... Yeak! Man blir knäpp av att ruva.

Ikväll blir det brasa, middag och bus med bästaste bästisen och hennes goa små troll. Kul!

Trevlig Valborg och kramas vid brasan!

6 kommentarer:

  1. Hihihi, jag drömmer också en massa konstigt, ibland funderar jag verkligen på hur "normal" jag kan vara....
    Klart du är gravid!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ha en jättetrevlig Valborg :) Kram

    SvaraRadera
  3. din dröm betyder bara att du är gravid:)
    känslig

    SvaraRadera
  4. Ha en superfin valborg med bus och bästis!

    <3

    SvaraRadera
  5. Låter definitivt som att du är gravid, absurda drömmar är typiskt! Hoppas för allt jag är värd fast jag förstår om du inte vågar ännu.. Frusen efter valborgsfirande i snåkallt mellanSverige. Kram

    SvaraRadera
  6. Ja, tänk om det är som ni säger? Gah! Törs inte tänka eller hoppas på något ännu.

    Kram

    SvaraRadera