Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 1 april 2011

Dravelmaskinen Göran

Att Göran Hägglund inte är min favvosnubbe på jorden är väl inte så svårt att lista ut, men läser man Sydsvenskans artikel så förstår man ännu mer varför jag tycker att KD är ett skitparti och Göran är obehaglig. Dravel, Göran! Det är DRAVEL det du håller på med. Pinsamt.

Artikel hos Sydsvenskan

Kram till alla utom Göran Hägglund som bygger åsikter på okunskap och förutfattade meningar.

8 kommentarer:

  1. Det är så lätt att hänvisa till svensk lagstiftning - när man tillhör en av lagstiftarna, när man har förmågan att påverka hur det ska se ut framledes.

    Skitstövel.

    SvaraRadera
  2. Precis!
    Skitstövel, var ordet.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Säger bara IDIOT!!! Är det någon man önskade ofrivillig barnlöshet så är det sånna som honom. Undrar hur har skulle tänka då???

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Att Göran har de åsikter han har kan förklaras av att han fortfarande lever på medeltiden (det här är ju mannen som tycker att hans partis namn "ligger i tiden"...).

    Vad som gör mig både brydd och förbannad är, att han gång på gång uttalar sig i ett ämne som han inte är påläst om. Det är ju idel sakfel och okunnighet. Och eftersom han ju är politiker i lagstiftande regering, måste han ju läsa på innan han uttalar sig, innan han tar beslut. Det han säges läses av hundratusentals människor som tar dessa dumheter som sanning. Och så sprids okunskapen vidare.

    Skitstövel.
    Säger jag oxå.

    SvaraRadera
  5. Det är jobbigt att veta att det finns sådana som Göran. Att det finns ett parti som KD.

    Jag uppmanar människor att inte rösta på något parti i alliansen. Partier som jobbar ihop med KD är inte värt något.

    SvaraRadera
  6. varför ifrågasätter han att oss som föräldrar?
    Kontroller på föräldraskap?
    Jag ser det i texten och det här:

    "Barn är ingen mänsklig rättighet, men barn har alltid rätt till sina föräldrar."

    Gör mig skitförbannad. Idiot och skitstövel räcker egentligen inte så långt.
    Jag skulle vilja säga att han är äcklig och resetan av orden kan jag inte ens skriva här.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Word, Loba! Ja, förresten allihop.
    Och Göran ÄR äcklig. Osmaklig. Och resten av orden lämnar vi som sagt därhän...

    kram

    SvaraRadera
  8. Förresten så mailade jag Barnlängtan (just in case) och jo, de hade sett artikeln och de jobbar med Sydsvenskan.
    Det visste jag nog i och för sig men alltid bra att de får svart på vit att vi reagerar. Så har de mer underlag när de jobbar med partierna, tänkte jag...

    kram

    SvaraRadera