Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 14 april 2011

Godisfrossa

Tog en paus och åkte och tvättade bilen. Ingen bra idé... Jag köpte godis och vräkte i mig (ja, det är ju så trist att sitta i bilen medan den blir tvättad).
Det är lite irriterande eftersom min plan efter att min månad med PT-Olga tog slut var att fortsätta träna fram till ET. Nu blev det inte så eftersom jag kraschade och fick psykbryt i en vecka och efter det blev jag galet förkyld med ont i halsen och hosta som följd. Så gick två veckor utan träning.
Och vad gör man när man tycker synd om sig själv? Ja, inte tusan stoppade jag i mig ordentligt med mat på regelbundna tider i alla fall... Och så nu då, godis...
Nu får det bli ett slut på det här. På söndag börjar jag med nyttigheterna igen. Hotellet vi bor på i Riga har gym också. Men några sista droppar vin ska jag nog minsann unna mig innan insättningen. Ugh!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar