Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 28 april 2011

Minne

Vi har rensat massor i trädgården och lagt alla kvistar, grenar och löv i stora papperssäckar. De ställer man sedan vid hustomten och så ringer man SITA som kommer och hämtar. Om man kommer ihåg att ringa SITA.
Min man, Fina M, tenderar att glömma det mesta och jag brukar bli tokig av att alltid behöva vara den som ska påminna och hålla reda på så mycket. Så nu lade jag bestämt över ansvaret av hämtningen av trädgårdsavfall på honom.
"Och jag vill inte hålla på att påminna dig den här gången", lade jag bestämt till.

Nyss dök ett stolt mail upp i inboxen:

"...hämtas av SITA på tisdag. Ska stå vid vägen innan kl 7.
Det trodde du inte att jag skulle komma ihåg!!!
Puss!!

P.S. Kan du hjälpa mig att komma ihåg att ställa ut dem? D.S."

Say no more....

Kram

2 kommentarer:

  1. Hihi, roligt och sött! :):)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Såååå typiskt min man... Inte alltid så sött, hehe.

    kram

    SvaraRadera