Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 8 april 2011

Hotell i Riga bokat

Nu är ångan uppe. Hotellet bokat! Det bidde Radisson Blu Ridzene Hotel
Hittade ett pangpris på Hotels.se och vi kan göra ändringar i bokningen. Perfa!

Och så har jag bokat en tid för en intervju hos en etnologforskare som forskar kring äggdonationer i Baltikum. Hon heter Jenny Gunnarsson Payne och det ska bli så spännande att få bidra till lite forskning. Sen får jag väl hoppas att hennes slutsatser resulterar i något positivt för oss som behöver behandlingen.

Inte långt kvar till nåldags.

kram

2 kommentarer:

  1. Det hotellet såg ju toppen ut. Ligger det nära? Jag är lite otålig och vill också boka... Men vi ska inte på VUL2 förrän den 19/4 snart där men det känns som 100 år.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det ligger hyfsat nära. Om man kollar på Google Maps så ser det ut som att det är gångavstånd.
    Förstår hur du känner med att boka. Det hotell som vi tänkte boka var inte tillgängligt så här tätt inpå men nu blev det här en bra lösning till slut. Vi kan ändra i bokningen också trots att vi fick ett kanonpris.
    Den 19:e är absolut snart här! Det kommer att gå jättefort! :o)

    Kram

    SvaraRadera