Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 10 april 2011

Söndagsmys

En ny kompis på Bloglovin! Kul! Och välkommen så klart.

Idag har jag legat hos Dr Nie igen. Det tog bara två timmar den här gången men det berodde nog på att jag var där kl 10 idag. Det är då hon öppnar. Ett litet tips...

På eftermiddagen träffade jag Loba för första gången. Fina Loba! Om någon är nyfiken så kan jag berätta att hon pratar som hon skriver; vackert, tänkvärt och med glimten i ögat. Me like!
Så varmt tack till dig, Loba, för tankeutväxling och trevligt samtal.

Nu är det dags för årets grillpremiär. Mums!
Men först, en liten nedräkningsuppdatering:

1 dag kvar till besked om hur det går med donatorn
3 dagar kvar till vi åker
4 dagar kvar till äggplock
7 dagar kvar till insättning
20 dagar kvar till testdag

Kram på er

6 kommentarer:

  1. 7 dagar kvar?!!? Helt galet nära :) Roligt, och så får du en liten resa på köpet också :) Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, finfina du!
    Det var verkligen jättetrevligt att träffas och jag hoppas vi snart ses igen.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. oj, vad nära! Tänk om allting går väegn den här gången... tänk om! Lovar att hålla alla tummar jag har!

    SvaraRadera
  4. Tjolahopp, vad ni är bra!! Jag blir glad!

    Galet nära. Tänk om...tänk om...

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Guuuud vad spännande att ni snart åker! Jag börjar att hålla tummarns redan nu!! Det SKA gå bra den här gången!

    Kram!

    SvaraRadera