Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 17 april 2011

Solmorgon

Idag ska jag njuta sol. Fina M ska besöka förälder i en annan stad så jag är ensam hemma. Jag ska inte göra någonting. Bara njuta dagen.

På mitt sätt att räkna (idag är här så den dagen räknas inte och den dag något på listan sker är dag 0):

1 dagar kvar till vi åker
2 dagar kvar till äggplock och Progesteronstart
5 dagar kvar till insättning
19 dagar kvar till testdag

Soliga kramar

4 kommentarer:

  1. Hoppas du får någon sol att njuta av, här är det grått och mulet.... Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med en dag i solen!

    SvaraRadera
  3. Oj, vilka spännande dagar som ligger framför. Jag hoppas att du på dag 19 får fortsätta med ett annat slags räknande. I veckor plus dagar!
    Guldägg i påsk hoppas jag på med andra ord!
    Stort lycka till!

    SvaraRadera
  4. Oj vad spännande att det är dags att resa imorgon!
    Självklart är tummarna laddade för dig.
    Massor av kramar

    SvaraRadera