Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 11 april 2011

Möten

Måndag. Det känns ganska intetsägande just nu. Min hjärna snurrar bara kring ÄD nu. Vi åker den här veckan! Jösses... Det är lite ofattbart. Nu fattas bara att donatorn inte får fram ett endaste ägg eller att de är av usel kvalitet så att vi får åka hem igen i helgen. Inget tas ut i förskott. Märks det?
Efter den här dagen tänker jag stupa i säng. Det är möten fram till kl 14 på jobbet och direkt efter det är det dags för Dr Nie igen och direkt efter det är det möte i samfälligheten. De mötena är helt galna. Rent ut sagt så dyker det alltid upp någon idiot som sitter tyst hela mötet och skriker veto just när alla tror att ett beslut är på väg att röstas igenom. Jag älskar vårt hus men någon gång vill jag flytta ifrån den bisarra uppfinningen "samfällighet".

Imorgon är donatorn på VUL då får vi reda på hur det gått och om vi ska boka flygbiljett...

Kram

5 kommentarer:

  1. Hoppas möten och VUL går som det ska! Och att tiden går fort ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag håller tummarna för att donatorn ska få fram många fina, pigga ägg nu!

    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Åååh, tack, tack!
    Idag får vi besked från Riga.... Nervigt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad spännande! Nu närmar det sig verkligen!
    Jag håller tummarna mycket att allt ska gå bra!
    kram

    SvaraRadera