Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 29 april 2011

RD7

Idag känns det ingenting. Nada. Jag är helt "normal".

Idag ska jag också träffa en doktor som jag fick tag på när jag fick min stora krasch. Just nu känner jag mig faktiskt ganska bra men ska gå dit i alla fall. Jag vet att jag kommer att behöva en del hjälp om det här inte går vägen. Usch, vill inte tänka på det men lär väl få göra det idag.

Får se om jag känner något i nedermagen senare idag. Det positiva är att mer än halva tiden har gått. Testdag på torsdag kväll...

Solkramar!

6 kommentarer:

  1. Bra att du ska gå och träffa den där doktorn även om du känner dig bra. Slappna nu av och känn inte efter för mycket i magen idag, koncentrera dig på huvudet :) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det tror jag att du har helt rätt i. Tack!
    kram

    SvaraRadera
  3. Tack! Det är en finsk tjej som har gjort den.

    SvaraRadera
  4. Ja, du har alltis så fina teman! :)

    Roger sa igår:
    Ja, du W, hon är på RD6 va?
    Ja, svarade jag, det är hon.
    Han sa: Jag har en mycket bra känsla och tror det kommer gå bra nu.

    Och det tror jag med. Jag önskar med dig allt jag har. Mamma Wilda, ett barn (två) kan inte få en bättre mamma :)Kram!

    SvaraRadera
  5. Tack igen, hihi!

    Ni anar inte, eller, jo, det gör ni ju, hur rätt jag hoppas att ni har!
    Häls Roger!

    Kram

    SvaraRadera