Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 25 april 2011

Pinkanalys

Mörkt pink. Precis som förra gången men då på RD4... Lite ljusare än då men mycket mörkare än vanligt. Kan det ha fäst redan?
Jag har druckit massor men har varit i solen nästan hela dagen. Kanske påverkar det? Fasiken, vad med spekulerande!

Men idag har jag äntligen fått två drömmar uppfyllda! Jag har fått köpa mig en Magnolia som är ståtligt planterad synlig från uteplatsen. Såååå fin! Nu kan knopparna slå ut också.
Den andra drömmen är en planta Blåregn som är planterad vid förrådsväggen. Blir nog toppenfint när den tar sig.

Nu ska bara min riktigt stora dröm slå in också...

Kram

10 kommentarer:

  1. Jag har massor med positiva vibbar. Det kan inte annat än ta sig och bli bra den här gången!

    SvaraRadera
  2. Klart det kan fästa på en gång! De lägger det ju på rätt ställe ju.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag håller alla tummar, wilda!!! Alla tummar...

    massa kramar

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag fattar inte hur jag har kunnat missa att följa din blogg?! Gled in här via en kommentar i Hjärtats längtan. Håller på att läsa ikapp, du verkar vara så stark och cool.
    Visst är det härligt med allt analyserande? Men vad skulle vi annars göra? Hoppas hoppas att det tar sig denna gång!

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna och tänker mycket på dig!
    kramar

    SvaraRadera
  6. Håller tummar o tår att din dröm slår in nu!
    Känner på mig att det här blir bra :)
    Tänker på er
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack! :o)
    Som vi hoppas nu! Jag törs inte tänka på något negativt alternativ alls. Nä, jag är nu gravid tills motsatsen eventuellt bevisats.
    Nu är det vår tur tycket jag!

    Kraaam

    SvaraRadera
  8. Och varmt välkommen hit, Elle!!! :o)

    SvaraRadera
  9. Åh, en till person som älskar blåregn! Är lite ledsen att jag blev tvungen att flytta från mitt, som jag planterade på förra stället. Tar ett tag innan de tar sig och man måste vara noga att täcka över till vintern, men när de sedan blommar - dröm!!! Ska garanterat bli en till på vårt nya ställe mot en södervägg.

    Håller min tumme hårt för att det nu fäster (om det inte redan gjort det) och stannar kvar!

    Kramar!

    SvaraRadera
  10. Jaaaa! Du med? Skoj! Blåregn är galet vackert! Jag hoppas att vår lilla planta tar sig snart.

    Kram

    SvaraRadera