Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 1 april 2011

Känner

Det känns i nedermagen då och då. Det gör inte ont eller så, det bara känns. Måste vara Progynonet. Snälla, låt mig inte svälla upp! Jag vill känna mig normal i kroppen för en gångs skull. Det var så otroligt skönt att vara normal som jag var mellan den här och förra behandlingen. Jag var mig själv och jag saknar det. Morr...
Men, som vanligt, suck, så kör vi på. Inte så farligt långt kvar nu!

Kram

4 kommentarer:

  1. Men Wilda,fniss,hur tror du att du kommer känna dig det närmaste året? Fniss,fniss,fniss... Du e då för söt :) Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, jag hoppas att du får må bra och slipper svullna. I alla fall tills efter ÄD, då du ju ska svälla av rätt anledning ;)

    Kram.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får må bra. Och som sagt, du kommer ju svälla rejält sen! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hahaa! Men Smulan, jag vill ju svälla av rätt anledning! Inte trista tabletter. :o)
    Från den 18:e ska jag se till att svälla som bara den!

    Tack fina ni!
    Kram

    SvaraRadera