Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 28 april 2011

Mycket nu

Jösses, mina bröst har blivit GIGANTISKA. Det känns inge kul. Jag vägrar gå och köpa en ny bh bara för att jag ruvar. Näe, det får vara tills ett eventuellt plus har visat sig.
Fy, vad jag ogillar Progesteron!

I allmänhet känns det som att många har mycket just nu. Inklusive jag själv. Det finns liksom inte tid till allt. Idag har jag i och för sig lyckats skriva en del här i bloggen men ändå. Jag hinner knappt läsa bloggar längre. Det ÄR mycket överallt. Alla är så upptagna och jag gissar att det är solen som gör sitt till. Det ska fejas på båtar, fejas på landställen, fejas i trädgårdar, fejas till tentor, fejas med hälsan och kroppen, fejas med psyket och fejas på uteserveringar.
Men är det inte ganska skönt, så säg? Även om det är mycket nu så är det för att vi vaknat ur dvalan lite. Snö i all ära men nu när alla knoppar slår ut och det nästan är sommar, ja, då blir jag alldeles varm i själen. Jag lever för vår och sommar.
Synd bara att jag inte kan ta en öl i solen. Får se om det blir så i år eller inte.

Aaah, härligt med sol är det i alla fall!

KRAM

5 kommentarer:

  1. Nej, blir inga öl för dig i år! Tycker vi bestämmer det här och nu!!! Kan det inte bli testdag för dig snart!!!

    SvaraRadera
  2. Ok! Inga öl! Bara bebis!
    Dina ord är min lag. Bestämt!!! ;o)
    Testdag på torsdag kväll....

    kram

    SvaraRadera
  3. Jag missunnar dig en öl i solen det närmsta året :) Kram

    SvaraRadera
  4. Det blir absolut inga i år, öl alltså!! :)
    Kan du inte dela med dig lite av dina gigantiska bröst till en som är lite plattare ;)

    Massor av kramar!

    SvaraRadera
  5. Du är så ond, Smulan. Men okej'rå, jag får väl acceptera din missunnsamhet... ;o)

    Du kan få en stor drös av progesteron av mig, Charlotte! Det får man visst bomber av. ;o)

    kram

    SvaraRadera