Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 8 april 2011

Roliga timmen

Min fina man tyckte lite synd om sig själv igår. Han tyckte att han gjorde en uppoffring när han inte ska dricka något vin till fredagsmiddagen.
HAHAHAHAHAAAAA!!! Jag blir full i skratt bara jag tänker på det! Så dumt!
Han sa det i och för sig med ett flin och jag vet att han inte menar det på fullaste allvar. MEN...han tycker nog liiite, lite synd om sig själv.

Det är så roligt, så roligt!

Och för den som inte vet, han spermier ska vara lite extra pigga nästa vecka när det blir dags. Inte för att vi är stordrickare annars men det känns viktigt att undvika alkohol just nu, speciellt för hans del...
Och för den som inte inser det roliga, läs igenom min blogg och se vad JAG undviker och får uthärda, heheeheee.

Hmm, ska nog köpa lite vin till mig själv ikväll.
Skojsigt är livet. Skål!

kram

4 kommentarer:

  1. Nu blev jag glad när jag tittade in här hos dig. Donator och slemhinna på g, en toppenbra gyn du verkar ha och så ar du hittat en ljusning med någon att gå och prata med - det är ju toppen! Tycker bestämt du ska unna dig lite smarrigt vin ikväll, det ska jag. Visst är det väl bra för cirkulationen? Skål!

    SvaraRadera
  2. Hahahahaa! Tack!
    Ja, självklart är det bra för cirkulationen. :o)

    Kram och skål!

    SvaraRadera
  3. Och kram glömde jag ju!

    SvaraRadera
  4. Stackars Dirren.... ;)

    Härligt att allt ser ljust ut!
    Kram.

    SvaraRadera