Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 12 april 2011

Väntan

Idag är det lite nervös väntan på besked. Hoppas att allt ser bra ut hos donatorn.
Men mest nervös är jag att något ska hända. Att jag trillar och bryter benet, att planet går sönder, att terrorister bestämmer sig för att bomba Riga just nu, att...ja, vad som helst! Jag litar liksom inte riktigt på att allt ska klaffa. Av sex försök totalt (både IVF och ÄD) så har det bara blivit insättning två gånger. Och en gång blev jag gravid... Så jag ligger långt under den där fina statistiken på 30% lyckoträff.

Gissa om jag kollar mejlen varannan minut?

Kram

13 kommentarer:

  1. Jag håller tummar, tår och hår ♥

    SvaraRadera
  2. Hoppashoppashoppas!

    Skickar lite extra kraft.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Hoppas,hoppas! *håller tummarna* Kram

    SvaraRadera
  4. Vad bra ni är! Tack!
    Jag blir galen på denna väntan och det blir verkligen inte lättare ju närmare vi kommer i tiden. Huga...

    Kram

    SvaraRadera
  5. Åhå vilken jobbig väntan! När hör de av sig?? Hoppas NU och med TOPPENFINA nyheter!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jaaa! Jag kunde inte hålla mig utan mailade och frågade... Tjatig kund som jag är, hehehee! Men är det något jag lärt mig av allt det här så är det att man får inget gratis och ska det hända något så får jag ta tag i det själv.
    Har jag inget svar före kl 16 så ringer jag.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Bra, jag skulle gjort precis detsamma. Vänta har vi fått nog av, eller hur. Ojojoj vad jag ska hålla tummar och utkik här idag!

    SvaraRadera
  8. Önskar med dig!

    Solskenskram!

    SvaraRadera
  9. Önskar er stort lycka till!!! Håller verkligen tummarna nu!!!!

    SvaraRadera
  10. Miljarders tack!
    Jag är övertygad om att allt ert lyckönskande samlade ihop sig och beamades över till Jelena, för nu fick jag svar!

    Kram

    SvaraRadera
  11. Vad kul att du fick ett svar. Hoppas att det var ett bra svar.

    SvaraRadera