Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 18 april 2011

Fysiskt, då?

Har faktiskt glömt bort att uppdatera hur det känns rent fysiskt den här gången. Så nu gör jag det: det känns knappt alls.
Jo, lite grann... Jag känner mig lite svullen i nedermagen och så molar det till lite ibland. Ungefär som minimal mensvärk. Jag är också galet godissugen hela tiden. Men om jag jämför med t.ex. första gången jag gjorde ÄD så känns det ingenting. Kroppen har väl vant sig och tror att det här är normala cykler. Att den ska ha så här galet med hormoner i sig på något sätt. Så får det gärna vara så länge det blir en frisk liten bebis i slutänden. Gärna den här omgången så att jag slipper gå igenom allt igen...

Nu ska jag ut i solen igen. Med en kopp kaffe och en tidning. Så galet härligt!

KRAM

1 kommentar: