Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 3 december 2010

Blod igen

Inte längre sur och det känns fantastiskt bra. Tur att jag kan pysa ur mig på bloggen så kan jag bete mig normalt i den verkliga världen.

Jag har börjat "blöda" igen. Jag vet inte om jag kan kalla det för att blöda men det är ljusbrunt/rosa. Jag känner mig inte orolig ännu men det molar i magen också så fortsätter det för länge så kanske jag börjar oroa mig. Med länge menar jag flera dagar... Vi har i alla fall bestämt oss för att vi inte behöver ringa AVA ännu så det känns med andra ord ganska kolugnt just nu.

Fina maken kom hem med fisk från Melanders och vitt vin. Alkoholfritt såklart.
Ååååh, underbara, fina, fantastiska M! Kärlek, kärlek, kärlek.

En bra dag trots hormonrubbningar!

Kvällskramar

6 kommentarer:

  1. Ett litet alkoholfritt tips: Chapel Hills mouserande!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Tackar, tackar!
    Just nu är det Carl Ljungs Schloss Boosenburg. :o)

    Dito!
    kran

    SvaraRadera
  3. Jamen en kran är precis vad vi behöver! Upptäckte att vi glömt beställa blandare till vårt blivande badrum... ;-)

    Det är ett repotage om Veronicas ÄD idag i Aftonbladets bilaga.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för att blodet inte har någon betydelse. Hoppas verkligen att det slutar NU ;)
    Kramiz och ha en fin lördag

    SvaraRadera
  5. Då får du en kran Cissa! :o)

    Ja, Flerbarnsliv, om det vore så väl. Usch, jag hoppas jag med.

    kraM

    SvaraRadera