Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 23 december 2010

GOD JUL

Tjohooo! En "ÄD-bekant" har fått plus (igår)! Grattis till Tabasco! Fasiken, vad kul. Jag blir så glad varje gång en ÄD:are får plus. Ofta ligger det ju flera år av kämpande bakom så det är omöjligt att inte bli glad. :o) Vilken julklapp att få!

Idag kommer svärmor och jag ska göra Janssons. Det sistnämnda är jag nog inte ensam om just idag, hahahaa! Och så kommer bästisen med familj över. Full rulle!
Nu börjar julen för mig så därför tar jag några dagars paus från bloggandet. Jag gissar dock att jag dyker upp här igen på annandagen, d.v.s. den 26:e igen.

Så idag önskar jag alla en riktigt magisk och härlig jul. Kramas!

GOD JUL!

7 kommentarer:

  1. God Jul till dig med...Hoppas vi alla som kämpar för ett plus få det...
    kram Känslig

    SvaraRadera
  2. God jul W! Och grattis Tabasco!

    SvaraRadera
  3. Så härligt!! Grattis Tabasco :0)

    Ha nu en riktigt God Jul!!

    SvaraRadera
  4. God Jul på er!

    Och ett stort grattis till Tabasco!

    SvaraRadera
  5. En God Jul till dig också!

    Vad underbart med Tabascos plus! Och vi hoppas ju på plus för dig också inom en snar framtid!

    SvaraRadera
  6. Tittar in och önskar er en riktigt GOD JUL ;)
    Julekramiz

    SvaraRadera
  7. Tack alla för era gratulationer till mitt plus!!! Det är tack vare att ni höll era tummar som det gick bra.

    Jag önskar så att ni som kämpar för plus får uppleva det inom den närmsta tiden. Ni kommer att bli jättebra mammor. Så fortsätt att kämpa!

    Kram alla från Tabasco

    SvaraRadera