Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 18 december 2010

Slappardag

En slapp dag blir det idag. M spelar X-box (han är nog lite småtrött från gårdagens julkalas, ändå...) och jag har kört lillebror med sambo till Arlanda.
Min tanke var att jag skulle köpa lite julklappar idag men bara tanken på att trängas med hutlöst mycket folk och B-terrorister (han som gick i luften på stora shoppinggatan i Stockholm lyckades med konststycket att spränga en bil, förstöra ett stuprör, spräcka ett skyltfönster och sjabbla bort sitt eget liv. Snacka om kass terrorist! Jag kan inte ens ta honom på allvar faktiskt.) får mig att vilja stanna hemma och slappa istället.

Jag ska in till stan lite senare för att träffa en gammal barndomskompis. Hon har ingen aning om vad vi håller på med och jag ska inte berätta något för henne heller. Hon är alldeles för intensiv och kommer att lägga sig i mer än att stötta så hon får snällt fortsätta att leva i ovisshet. Men det ska bli kul att ses eftersom vi inte gör det så ofta numer. Mest för att hon är så uppfylld av sig själv faktiskt. Och i det här fallet så är ju det bara bra för då slipper jag glida undan med ursäkter för att inte ses. Så att vi kan hålla på med våra behandlingar med en nyfiken näsa mindre. Heheheee....

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Härligt!

    Ha en underbar lördag fantastiska w!

    <3

    SvaraRadera
  2. Tack! Detsamma!

    (Nu får din blogg krya på sig snart... Jag får abstinens.)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hehe, tack, jag börjar bli så rastlös att jag snart kryper ur skinnet.

    *klarar mig max 48 timmar till*

    SvaraRadera