Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 26 december 2010

Skitjul

Julen gick över väldigt fort för min del. På julafton var varken jag eller M hungriga. Och efter julmiddagen hade vi ont i magen båda två. Sen small det till. Vinterkräksjuka utan dess like. Vi som aldrig brukar få den... Men nu ligger vi här helt utslagna. En riktig skitjul har vi haft.

Det bränner till i nedermagen då och då. Inte så att det gör ont men det pirrar till liksom. Varmt. Jag undrar om det har med missfallet att göra? Det kommer fortfarande lite, lite, liiite brunt ibland på pappret. Jag vet inte om jag ska vara orolig. Men det lär väl gyn berätta när jag är där den 4:e.

Dags att sova lite till...

Kram

8 kommentarer:

  1. vad tråkigt med magsjuka....undrar vad hände ...blev du smittad av nån...hoppas du blir bättre...god fortsättning känslig

    SvaraRadera
  2. Fy vad tråkigt! Det *brukar* gå över relativt fort så jag kan bara hoppas att det gör det för er.
    Sov gott och krya på er! :o) Kram!

    SvaraRadera
  3. Nä men era stackare! Krya på er. Det bruna är nog inget att oroa sig för, det är när det är rött blod man ska reagera. Så ta nu hand om dig i lugn och ro. Kram

    SvaraRadera
  4. Tack på er!
    Nu börjar det bli lite bättre. Vi kan sitta upp i alla fall, hahaa!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Stackars er! Kräksjukan är inte rolig och speciellt inte att få den på julafton. Hoppas den går över snabbt!
    Kram från Tabasco

    SvaraRadera
  6. Fy bubblan så taskigt. På julafton och allt. Krya på er!

    Jag har jämt spottings från och till. Man vet aldrig vad som försegår inne i magen. Det är ingen fara..

    SvaraRadera
  7. Åh! Vad trist! Hoppas ni får må bra snart!
    Och jag tror att det är oki med blodet. Det är ganska normalt att man "duttar" efteråt.

    *Omtanke till er båda!*

    SvaraRadera