Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 20 december 2010

Julfläsk

Ok, nu blir det gnäll så sluta läs om du vill.

Det är så jääääävla tråkigt att städa!

Så. Det var det.

Jag har skottat till vansinne (det ser jag som gratis träning), det är en hög med tvätt kvar som ska tas om hand och så ska jag köpa lite småkrams som jag glömde att handla igår.

Sen ska jag ut och promenera innan det blir mörkt. Måste röra på julfläsket som kom särdeles tidigt i år...

kram

3 kommentarer:

  1. Julstädade heeeela lägenheten igår, uppifrån och ner. Torkade typ varenda yta jag kunde komma på att torka (ljug - tog ju inte dörrarna...:0)) och tvättade en jä*la mängd tvätt. Öm i kroppen idag.

    Ett tecken på att man är otränad? ;0)

    SvaraRadera
  2. Hehehee, I know the feeling!
    Får se hur mycket träningsvärk jag kommer att ha imorgon.
    Sjutton, jag måste ta tag i min träning igen. Jag har blivit helt försoffad! Hmm, efter jul...då! ;o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, detta med städningen håller jag med om helt och fullt! Det är därför jag anlitar en städfirma... ;-)

    SvaraRadera