Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 9 december 2010

Väntar

Tack för alla fantastiskt fina kommentarer! Och tack för mail, sms och telefonmeddelanden. Jag har inte riktigt orkat att svara på allt bara men jag är otroligt tacksam. Otroligt stort TACK till alla.
Jag har bara försökt att fokusera på annat så att inte gråten kommer. För jag orkar inte gråta ännu.

Jag fasar varje gång jag ska gå på toa.
Jag blöder verkligen. Igår kom det mer klumpar och slem. Skitäckligt. Och det gör ont.
Var hos BM kl 8. Hon var urtrevlig. Jag berättade på en gång att jag blöder ganska rikligt och om smärtorna i magen. Hon tittade medlidsamt på oss och ordnade en gyntid åt oss. VUL kl 10:20.
Så nu är vi hemma igen. Väntar.
Jag tror att det är kört. M försöker att hålla hoppet uppe.

Jag vill bara gråta men kan inte för jag tänker på att jag måste till jobbet. Kanske att jag sjukskriver mig idag och imorgon ändå. Får se hur det ser ut på VUL. Men det lär nog inte se så mycket ut...


Sorgsna kramar

8 kommentarer:

  1. Usch! Vad mycket jag håller mina tummar för er

    SvaraRadera
  2. Kramar!

    Och klart att du ska sjukskriva dig! Försök inte vara duktig nu, fö det kommer du att få äta upp senare.

    Ta hand om varandra nu!

    SvaraRadera
  3. Sjukskrev mig nyss. Ska absolut inte vara duktig idag. Lovar.

    kram

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna att allt ser bra ut. Jag VILL fortsätta hoppas.
    Varma kramar till dig/er

    SvaraRadera
  5. Låt maken ha rätt den här gången. Jag hoppas att du har en stark liten rödluva därinne som bara bråkar. Kram

    SvaraRadera
  6. stor, stor kram till dig och mannen. Bra med sjukskrivning några dagar. Önskar så att det ska gå vägen.....

    SvaraRadera