Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 16 december 2010

Komplett

Nu har gyn ringt tillbaka och meddelat att, jodå, Hcg-värdet är så lågt att det ses som ett komplett missfall. Tråkigt men sant, tillade han.
"Komplett"? Vilket lustigt ord i det här sammanhanget. Det ordet ser jag som något relaterat till helt och fullständigt. Eller "komplett galen" i och för sig.... Äsch, det lät konstigt när han sa det i alla fall.
Hur som helst, nu har jag fått komplett visdom i ärendet och kan släppa det helt.
Nu är det januari och mens som gäller.

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej! Kommer hit från FL och säger hej. Spännande att du skriver om er resa och om det är okej följer jag dig via bloggen... Mvh Elin, (En blivande donator)

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Vad kul att du hittat hit! Och ÄNNU roligare att du är donator!!! Du anar inte hur glad jag blir när jag får veta sånt! Du är en ängel. På riktigt.
    Så självklart är du välkommen hit! Kliv in.

    Kram

    SvaraRadera