Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 16 december 2010

Topp

Jag känner mig så galet normal. Det känns fantastiskt! Inga hormonutspel eller depp. Bara helt vanliga jag. Lycka!
Igår drack jag vin. På lördag ska jag ut på stan med en kompis. På söndag är det middag med vänner på stan igen och sen ska jag bara njuta av att vara ledig och umgås med familj och fler vänner. Sååååå skönt!
Det är så otroligt mycket lättare rent mentalt att vara social när jag inte håller på med en behandling. Jag slappnar av lättare och är inte påverkad av hormoner. Det underlättar, hahaha!

Just nu känns det också som att januari närmar sig fort. Med semester i två veckor kommer tiden att flyga fram. Men just nu segar den på lite.... Sitter och väntar på att de ska ringa med en analys av mina provsvar. Inte så mycket att analysera men ändå. Jag vill ha svar.
Och så ska jag försöka att nå min gyn och boka en tid i början på januari. Hon är svår att nå den lilla rackaren! Verkar vara populär minsann eftersom det är upptaget konstant när jag ringer.

Närmast ska jag väl fördriva tiden med att jobba lite också, hehee...

Kram

2 kommentarer:

  1. Så sant som det är sagt, det mesta underlättas av att inte vara påverkad av hormoner ;)

    Ringer de och meddelar provsvar? Vilken lyx! Här får man alltid ringa och fråga (och tjata...)

    Ja, just ja, jobba var det jag skulle göra också, var bara tvungen och kila in och kolla om svaret hade kommit...

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hehe... Om det vore så lyxigt! Jag har ringt dem för att få svar men han som svarade lät otroligt upptagen och bad att få ringa tillbaka. Han tog mitt personnummer och looovade att ringa tillbaka. Säääkert han gör....
    Så allt är i sin ordning, alltså. ;o)

    Kram

    SvaraRadera