Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 10 december 2010

Sakta

Ååh, vad jag behövde detta. Den här dagen har varit lugn och jag har faktiskt fnittrat i telefonen också. Tack, Jenny! Du är toppen!

Jag är fortfarande ledsen inombords så klart men jag känner att livet rullar på. Jag kan vara "normal" igen om jag vill. Jag pratade t.o.m. med pappa utan att bryta ihop och gråta.
Det kom en massa blod och en stor klump till idag också. Det känns som att det var det sista som kom ur mig. Som att det börjar läka nu. Både fysiskt och psykiskt.

Och imorgon får jag ha fina M för mig själv igen hela dagen. Inget jobb som stör. Det ser jag fram emot.


Kram

1 kommentar:

  1. Tack själv :) Såklart du är ledsen inuti-annars så hade det ju inte betytt något.
    Du är normal :) oavsett. Själv är jag alltid normalstörd. Det är mycket roligare. ;)

    Du har en känslig känslouppfattning. Det kan du använda. ;)det är jättebra att känna saker så tydligt :)
    *skickar plåster som du kan använda om du vill*

    Hoppas du får en lugn och trygg helg!

    SvaraRadera