Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 2 december 2010

BM

Nu har "spottandet" slutat. Skönt!

Och så har jag hittat en BM ganska nära där vi bor och de var såååå trevliga! Hon jag pratade med poängterade att det är lite speciellt med ÄD. Det behövs t.ex. lite fler kontroller och ultraljud och så, sa hon. Skönt att hon fattade!
Så nu känns allt strålande igen! Tjolahopp!

Jag hann boka VUL hos min gyn också men nu kanske det inte ens behövs. Kul!

Allt känns tryggt. Hoppas att det inte förstörs på något sätt. Huga...

Kram

4 kommentarer:

  1. Ja, hurra! fantastiskt! Det är ju såna sköna, kloka BM vi vill träffa på. Perfekt att det är nära också.
    Toppen att spottandet har lagt av;)

    SvaraRadera
  2. Det går kanske att göra för många VUL (ett i timmen är nog för mycket) men att göra något extra för sitt eget måendes skull är bara bra för alla inblandade. Så alltså, ett VUL både hos BM och ett hos gyn verkar lagom om du frågar mig.

    SvaraRadera
  3. Åh underbart! Grattis till den fina BM! ;o) Kramar!

    SvaraRadera
  4. Tack på er!
    Ja, för många VUL är nog inte så väldans bra. DEt ska jag verkligen försöka att undvika (men helst vill jag ju göra ett i timmen bara för att få se pluppen därinne).

    kram

    SvaraRadera