Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 3 december 2010

Puckon

Är på ett jäkla skithumör idag. Ingen i omgivningen verkar tänka. Hjärndöda allihop.
Och det är inte BARA mina hormoner som spökar... Men de gör det inte lättare.
Idag vill jag inte jobba. Stör mig på allt och alla och jag får bita mig i tungan hela tiden så att jag inte säger något dumt.
Idag är en sån dag som jag vill komma hem till en god middag och ett glas rött. Men det kommer inte att hända eftersom vin inte är att tänka på. Skit. Jag gillar vin. Hade jag plats så skulle jag ha en vinsamling. Men nu...nada. Inget. Noll. Får väl dricka mjölk istället.

Har lyckats beställa mer Progynon så att det räcker till den 11/1 också. Nu ska jag bara lyckas med konstycket att ta mig till Apoteket och hämta ut tabletterna utan att stöta på några puckon eller säga något otrevligt...

Kramar

6 kommentarer:

  1. å det är så jobbigt med såna dagar. det är nog bara att omfamna dem, låta dem komma och passera. vissa dagar är det som att man drar till sig knepiga kollegor och idiotiska kommentarer. du har iaf en god middag -vin att se fram emot;)
    jag är låg å sur jag med, hoppas det är grav.tecken;)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Så blir det när man är liiite bättre än alla andra. Känner precis igen känslan ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, visst är det häärligt med graviditetshormoner:-)
    Kram Wallan

    PS. Mjölk är gott:-)

    SvaraRadera
  4. Hahahaa! Fasiken, vad bra ni är! Det är andra gången jag drar på smilbanden idag i alla fall. Det brukar vara betydligt mer dock.

    Kram

    SvaraRadera