Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 3 december 2010

Humör

Jösses, jag är störtförbannad. Och jag vet inte på vad! Det MÅSTE vara hormonerna.
Jag liksom kokar inombords och vill inte vara med. Jag vill bara svära och göra något annat, men vad har jag ingen aning om. Och skulle jag göra något annat så vill jag göra något annat ändå...
Helst vill jag nog sparka sönder grannens soptunna för varje gång de slänger blöjor i den så släpper de bara locket rakt ner så att det dundrar till. Dygnet runt. Fan, vad jag ska hämnas den dagen VI kan slänga blöjor! Hoppas att vi får tvillingar så att det blir dubbelt så många att slänga också! Då ska jag gå och slänga dem en och en i olika omgångar. Och slänga igen locket jättehårt.
Ni hör hur jag låter! Jag håller på att förvandlas till en aggressiv och ond Miss Piggy som bara vill lämna förstörelse och ödeläggelse i mina spår. Shit. Jag är galen.

Tycker mest synd om M som kommer hem snart.... Bäst att jag bara går och lägger mig eller nåt.

Jösses, hur ska detta sluta?

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar