Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 30 augusti 2011

3-veckors

Glömde att berätta; när jag var hos M och hämtade gravidkläderna fick jag träffa hennes lilla tjej. 3 veckor gammal! Wow!
Det var det sötaste jag sett på länge. Det kändes nästan magiskt att få röra vid henne. Jag fick faktiskt behärska mig så att inte känslorna skulle ta överhanden. Hon var så liten, rofylld och söt när hon låg där och snusade. Det var häftigt och speciellt just för att jag vet att jag har en sån där liten snusande söt "sak" hemma snart.
Jag sa ju att dagen skulle bli kul. Det blev den.

Härlig känsla.

kram

2 kommentarer:

  1. Åh en sån liten,liten.... Ja tänk så fantastiskt att ni alldeles snart har en egen :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, helt otroligt. Tänk att de får plats i magen!

    Kram

    SvaraRadera